Algot Mästaren på Easy

  Idag har jag klarat ut Guitar Hero Easy på xbox360 kontrollen.

Imorgon ska jag åka hem till Bjäraryd igen.
Det ska bli både roligt och tråkigt.
Ikväll ska vi grilla korv klockan 22.30 när Sune och Danne kommit hem från fotbollen.
Danne ska sova på golvet medans jag får hela stora bäddsoffan för mig själv!! :D

Idag har vi varit på stan, på Mobilia där Debbie jobbar och där köpte jag lego och Debbie köpte saker till sin bebis.
Efter det åkte vi och köpte kinamat med oss hem.

Igårkväll tittade jag på Dödligt Vapen 3. Den var bra!




Kommentarer
Postat av: Debbie

Jag saknar dig redan gullet!

Jag hoppas vi ses snart igen! Jag kommer hem en gång till innan bebisen kommer men sen får ni komma och hälsa på oss:)



Hoppas du haft kul hemma jos oss!

Puss och kram! Debbie

2009-07-31 @ 19:33:46
URL: http://deborapersson.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0