På Besök Hos Debbie och Sune i Malmö.

Jag är i Malmö och hälsar på Debbie och Sune och deras katt Sally. Jag har jätteroligt här.
Vi har varit på Tosselilla. Badat och åkte karuseller.
Min storasyster har en liten bebis i magen som snart kommer ut.
Det är 64 dagar kvar tills han kommer.
Vi har varit ute och gått nästan varje dag. :)

Jag och Sune har spelat Guitar Hero och vi ägde!

Här kommer bilder.

Öresundsbron till Danmark =)


Turning Torso



Havet



Västra Hamnen



Vi gjorde egen pizza igår!





Här ligger jag och vilar och tittar på tv!





Lekplatsen!




Sally i bilen



Minigolf på Tosselilla



Tarzanskogen



Konstig cykel



Här klättrar jag på den högra ankan!



Jag är badkungen!




Jag och Sune åker karusell





Krockbåtar




Debbie





Här åker jag en rolig båt





Klättrar





Jag och Sune åkte GoCart på Tosselilla



Jag på stranden




Denna åkte jag på Tosselilla!




Badborgen




Jag och Sune har fikat




Jag och Turning Torso





Jag och Debbie i Västra Hamnen




Snygge jag!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du verkar ha det bra i Malmö! Mamma och pappa längtar efter dig. På fredag ska du vara barnvakt till Viktor.

Puss / pappa

2009-07-29 @ 20:19:55
Postat av: karin

du är det sötaste jag sett och vet!! kom hem till storasyster NUUU

2009-07-30 @ 00:17:38
Postat av: heidi sundgren

Stor grattiskram på namnsdagen Algot! Från Lill-Pip, Pyret och Heidi

2009-07-30 @ 15:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0